הגיע הזמן לעשות סדר במשרד!

אם המשרד הביתי הפך למחסן והספריה הפכה למתלה בגדים - הגיע הזמן לארגון החלל מחדש. 

עם קצב החיים האינטנסיבי, קשה לשמור על משרד מאורגן. הניירת החשובה נעלמת יחד עם מסמכים שאינם שייכים והכל נהיה באלגן.

אנחנו נסדר עבורכם את כל המסמכים, נמיין את הספרים, נתרום ונארגן את הארכיון ונייצר לכם סביבת עבודה ביתית באופן שיעניק לכם נוחות מקסימלית, ושיקל לשמור על הסדר.

תחזירו את השירה, הפרוזה והסיפורת לחיים, ותמסרו הלאה את הפריטים שמעמיסים ומכבדים.

מתי זה מתאים

☑ לפני/אחרי מעבר דירה

☑ לכל מי שעובד מהבית

☑ כשניירות ומסמכים גלשו לכל החדרים בבית

איך זה עובד

☑ מיון וחלוקה לקטגוריות

☑ פתרונות אחסון וארכיון

☑ תיוק וסידור ספרים לפי נושאים 

☑ תרומה ומסירה הלאה...

צרו עמנו קשר וצוות מארגנות מקצועי יארגן את המשרד כדי שהעבודה תהפוך נוחה ומקצועית.

מתמחות בסידור וארגון
חדרי עבודה ביתיים
  • Facebook
  • Instagram
  • wassup

מוכנים לעשות איתנו שינוי

 התקשרו: 073-759-0005 או